am i a bad mother?

Kadang gua merasa jahat ama felice. Apalagi kalo dia nangis karna haus tp gua gak kasih karna dia udah gumoh berkali-kali. Kalo dia gumoh berkali-kali, gua anggap dia udah cukup kenyang untuk minum susu lagi. Tadi kejadian lagi… Dia udah gumoh berkali-kali padahal udah sendawa, tp tetep masih minta susu. Gua kira dia cuman pengen ngenyot doang. Sampe akhirnya waktu gua kasih susu… langsung disedot dengan gaya lapar banget. Duh… kesian banget deh anak gua…
Maafin mama yah sayang….

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s